Tuesday, April 8, 2014

Postage day 7.04.2014

Alhamdulillah postage untuk hari ini. Kesian si kecik, letih ke sana sini, tertidur dalam kereta. Kadang-kadang rasa macam dia banyak bermain dalam kereta berbanding di rumah. Alahai nasib badan! Hehe.

Macam biasa ke HQ, pick up barang then ke Shah Alam post dan COD barang. Yang bestnya masa tengah makan ABC special di seksyen 2, mak cik yang jual tu tanya kerja apa. Saya jawab saya kerja di rumah je mak cik, buat bisnes. Teruja mak cik tu, terus tanya itu ini dan akhirnya mak cik tu sgt berminat dengan Shaklee. Saya beri nombor telefon saya kalau-kalau mak cik tu nk tanya info lanjut sb kad nama tinggal di rumah, heh!

Sampai rumah dah malam, pengsan terus. Terjaga tengah malam tengok handset penuh notification, rasa nk pengsan balik! Hahaha. Ni la hidup kerja sendiri, tapi sangat enjoy tau, alhamdulillah.
Kawan-kawan ada yang nak buat bisnes di rumah juga? Dengan modal hanya RM65. Boleh hubungi saya ya? ;-)

Zahra
0139944328

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He