Wednesday, February 27, 2013

Declaration

Bismillah..


Saya bernama Siti Fatimah Az-Zahrah bt Asmara (Puan Zahra) Adalah pengedar sah shaklee bernombor ID  928161 Di area Petaling Jaya Selangor, penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

Boleh hubungi saya (PM facebook AzZahra Evergreen @ AzZahra Kunoichi/Whatsapp/SMS 01399443238) untuk bertanya lebih lanjut tentang produk-produk Shaklee.

> Produk Shaklee diakui produk yang BERKESAN, SELAMAT, dan MESRA ALAM.
Telah berada lebih 50 tahun di pasaran.

>Diperkukuh dengan clinical dan landmark studies.

>Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam pembangunan produk yang lengkap, penyelidikan dan percubaan-percubaan klinikal

>Setiap tahun lebih kurang 83,000 ujian makmal dan kualiti dijalankan ke atas produk nutrisi dan bahan-bahannya sahaja

>Natural Supplement #1 di Amerika Syarikat.

>Paling penting, disahkan HALAL



Saya sendiri dah amalkan SHAKLEE, Alhamdulillah berkesan dengan izin Allah. Jom layan pengalaman saya di sini.http://ababilzahra.blogspot.com/2013/02/bersamamu-aku-bahagia.html

Jom sihat luar dan dalam :)

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He